Napiyonuz bakemm ben hastanede yatiyorum tansiyonun yuksek
Hoplatiyolar demi tansiyonu
Geçmiş olsun..
Özledik seni Semo
1,512,750 soru
24,673,348 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın