Napiyonuz bakemm ben hastanede yatiyorum tansiyonun yuksek
Hoplatiyolar demi tansiyonu
Geçmiş olsun..
Özledik seni Semo
1,512,746 soru
24,673,172 cevap
367,379 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın