Napiyonuz bakemm ben hastanede yatiyorum tansiyonun yuksek
Hoplatiyolar demi tansiyonu
Geçmiş olsun..
Özledik seni Semo
1,512,722 soru
24,672,923 cevap
367,370 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın