Napiyonuz bakemm ben hastanede yatiyorum tansiyonun yuksek
Hoplatiyolar demi tansiyonu
Geçmiş olsun..
Özledik seni Semo
1,512,747 soru
24,673,270 cevap
367,385 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın