Napiyonuz bakemm ben hastanede yatiyorum tansiyonun yuksek
Hoplatiyolar demi tansiyonu
Geçmiş olsun..
Özledik seni Semo
1,512,755 soru
24,673,389 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın