Napiyonuz bakemm ben hastanede yatiyorum tansiyonun yuksek
Hoplatiyolar demi tansiyonu
Geçmiş olsun..
Özledik seni Semo
1,512,727 soru
24,672,965 cevap
367,374 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın