Napiyonuz bakemm ben hastanede yatiyorum tansiyonun yuksek
Hoplatiyolar demi tansiyonu
Geçmiş olsun..
Özledik seni Semo
1,512,712 soru
24,672,868 cevap
367,365 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın