Gereksiz samimiyet olmuş..
4 kayinbiraderim var benden de yaşca epey büyükler. Ama birtanesinin numarası bende yok. Bana tuhaf geliyor. Eltinin yaptıkları da değişik.yine de kötü düsünmeyin
1,512,174 soru
24,665,886 cevap
366,974 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın