Gereksiz samimiyet olmuş..
4 kayinbiraderim var benden de yaşca epey büyükler. Ama birtanesinin numarası bende yok. Bana tuhaf geliyor. Eltinin yaptıkları da değişik.yine de kötü düsünmeyin
1,512,207 soru
24,666,271 cevap
366,992 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın