Gereksiz samimiyet olmuş..
4 kayinbiraderim var benden de yaşca epey büyükler. Ama birtanesinin numarası bende yok. Bana tuhaf geliyor. Eltinin yaptıkları da değişik.yine de kötü düsünmeyin
1,512,299 soru
24,667,381 cevap
367,061 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın