Gereksiz samimiyet olmuş..
4 kayinbiraderim var benden de yaşca epey büyükler. Ama birtanesinin numarası bende yok. Bana tuhaf geliyor. Eltinin yaptıkları da değişik.yine de kötü düsünmeyin
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın