Gereksiz samimiyet olmuş..
4 kayinbiraderim var benden de yaşca epey büyükler. Ama birtanesinin numarası bende yok. Bana tuhaf geliyor. Eltinin yaptıkları da değişik.yine de kötü düsünmeyin
1,512,180 soru
24,665,974 cevap
366,976 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın