Genellikle bütün otobüs ve dormuslar öyle cnm kimsenin oturmasını beklemeler bende kaç kez düşecek gibi oldum .ama şikayet etmesen iyiymiş .gecmsi olsn
1,512,748 soru
24,673,325 cevap
367,393 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın