Genellikle bütün otobüs ve dormuslar öyle cnm kimsenin oturmasını beklemeler bende kaç kez düşecek gibi oldum .ama şikayet etmesen iyiymiş .gecmsi olsn
1,512,339 soru
24,667,964 cevap
367,099 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın