Genellikle bütün otobüs ve dormuslar öyle cnm kimsenin oturmasını beklemeler bende kaç kez düşecek gibi oldum .ama şikayet etmesen iyiymiş .gecmsi olsn
1,512,779 soru
24,673,655 cevap
367,413 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın