Genellikle bütün otobüs ve dormuslar öyle cnm kimsenin oturmasını beklemeler bende kaç kez düşecek gibi oldum .ama şikayet etmesen iyiymiş .gecmsi olsn
1,512,264 soru
24,666,931 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın