Genellikle bütün otobüs ve dormuslar öyle cnm kimsenin oturmasını beklemeler bende kaç kez düşecek gibi oldum .ama şikayet etmesen iyiymiş .gecmsi olsn
1,512,234 soru
24,666,647 cevap
367,028 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın