Genellikle bütün otobüs ve dormuslar öyle cnm kimsenin oturmasını beklemeler bende kaç kez düşecek gibi oldum .ama şikayet etmesen iyiymiş .gecmsi olsn
1,512,150 soru
24,665,564 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın