Bnde üsüyorum ama bizimki merkezi ısıtma sistemi ısısını ben ayarlamıyorum ve donuyorum iki kazak ve iki yorganla yatıyorum şu an :(
1,512,170 soru
24,665,847 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın