Bnde üsüyorum ama bizimki merkezi ısıtma sistemi ısısını ben ayarlamıyorum ve donuyorum iki kazak ve iki yorganla yatıyorum şu an :(
1,512,202 soru
24,666,185 cevap
366,986 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın