Bnde üsüyorum ama bizimki merkezi ısıtma sistemi ısısını ben ayarlamıyorum ve donuyorum iki kazak ve iki yorganla yatıyorum şu an :(
1,512,789 soru
24,673,874 cevap
367,424 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın