Bnde üsüyorum ama bizimki merkezi ısıtma sistemi ısısını ben ayarlamıyorum ve donuyorum iki kazak ve iki yorganla yatıyorum şu an :(
1,512,803 soru
24,674,011 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın