Bnde üsüyorum ama bizimki merkezi ısıtma sistemi ısısını ben ayarlamıyorum ve donuyorum iki kazak ve iki yorganla yatıyorum şu an :(
1,512,801 soru
24,673,957 cevap
367,431 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın