O bir şey mi ben karnıma reçel kavanozu düşürmüştüm sakarlıkta sınır tanımam. Keseyle korunuyor onlar korkma ağrın devam ederse doktoruna görün.
Kiyamam ya koca göbüs seni hiç bişey olmaz orda bebişine canım en korunaklı yerde şu an
1,512,242 soru
24,666,721 cevap
367,038 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın