O bir şey mi ben karnıma reçel kavanozu düşürmüştüm sakarlıkta sınır tanımam. Keseyle korunuyor onlar korkma ağrın devam ederse doktoruna görün.
Kiyamam ya koca göbüs seni hiç bişey olmaz orda bebişine canım en korunaklı yerde şu an
1,512,235 soru
24,666,676 cevap
367,035 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın