O bir şey mi ben karnıma reçel kavanozu düşürmüştüm sakarlıkta sınır tanımam. Keseyle korunuyor onlar korkma ağrın devam ederse doktoruna görün.
Kiyamam ya koca göbüs seni hiç bişey olmaz orda bebişine canım en korunaklı yerde şu an
1,512,191 soru
24,666,093 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın