Sabahtan beri evde yalnizim esim nöbete gitti zaten yanliz yaşıyoruz virüs var çıkamıyoruz. Sabahtan beri agzimdan tek kelime çıkmadı sabah olsada bitse bugün artik. Varmi benim gibi cok sıkılan(((
La ilahe illallah de genden gel.
Ben varım bunaldim bezdim
1,512,745 soru
24,673,153 cevap
367,379 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın