Sabahtan beri evde yalnizim esim nöbete gitti zaten yanliz yaşıyoruz virüs var çıkamıyoruz. Sabahtan beri agzimdan tek kelime çıkmadı sabah olsada bitse bugün artik. Varmi benim gibi cok sıkılan(((
La ilahe illallah de genden gel.
Ben varım bunaldim bezdim
1,512,209 soru
24,666,294 cevap
366,996 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın