Sabahtan beri evde yalnizim esim nöbete gitti zaten yanliz yaşıyoruz virüs var çıkamıyoruz. Sabahtan beri agzimdan tek kelime çıkmadı sabah olsada bitse bugün artik. Varmi benim gibi cok sıkılan(((
La ilahe illallah de genden gel.
Ben varım bunaldim bezdim
1,512,149 soru
24,665,533 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın