Kayin babam yok malesef ama yaşasaydı anlaşırlardı diye düşünüyorum
En son birbirlerini benim düğünde gördüler bidaha da yok
Allahıma binlerce kez şükürler olsunki çok iyi
Tabikiiideeeee kotu
1,512,226 soru
24,666,544 cevap
367,014 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın