Kayin babam yok malesef ama yaşasaydı anlaşırlardı diye düşünüyorum
En son birbirlerini benim düğünde gördüler bidaha da yok
Allahıma binlerce kez şükürler olsunki çok iyi
Tabikiiideeeee kotu
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın