Kayin babam yok malesef ama yaşasaydı anlaşırlardı diye düşünüyorum
En son birbirlerini benim düğünde gördüler bidaha da yok
Allahıma binlerce kez şükürler olsunki çok iyi
Tabikiiideeeee kotu
1,512,223 soru
24,666,428 cevap
367,008 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın