Benimde eşim yoğun bakımdaydı canım bende yanında kaldım bişey olmadı sadece radyasyondan uzak dur yeterli ama sen neden kalıyosun ki erkek erkeği daha iyi anlar senin yanında utanır rahat edemezki
1,512,339 soru
24,667,962 cevap
367,097 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın