Benimde eşim yoğun bakımdaydı canım bende yanında kaldım bişey olmadı sadece radyasyondan uzak dur yeterli ama sen neden kalıyosun ki erkek erkeği daha iyi anlar senin yanında utanır rahat edemezki
1,512,223 soru
24,666,403 cevap
367,001 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın