Benimde eşim yoğun bakımdaydı canım bende yanında kaldım bişey olmadı sadece radyasyondan uzak dur yeterli ama sen neden kalıyosun ki erkek erkeği daha iyi anlar senin yanında utanır rahat edemezki
1,512,163 soru
24,665,736 cevap
366,967 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın