277 göst.
(150 puan) tarafından

Hic bildirim yok her kes uyuyo napayım somdii benn  kopamıyom teldfondan daaa 

6 Cevaplar

0 oy
(533 puan) tarafından

Bende kasinanlardanim. Oğlum uyuyor. O uyanır benim uykum gelir. 

Sapsız supsuz tabiri caizse buralarda dolaşıyorum. :)

(150 puan) tarafından
Aynen yaa tum yorumları okudum yaaa  bos bos kız uyusana ne duruon deyen yok tabi kocam uyanık olsaydı bagırıb telfonu slatdı kaldlrasım geldi adamı)))
Kız uyusana sende sonra slzlanacan cocuk uyutmadı diyee))
0 oy
(2,083 puan) tarafından
Bende eşimle korku filmi izliyorum şuan. Bugün 39 haftalık oldum sanırım sancılarım gelip gidiyor. Bakalım devam edicek mi şimdi eşime söylemiyorum korkmasın diye artarsa artık adamı yerinden ziplaticam. :)  bugün dogurmak istiyorum artık bende :( 
tarafından
Doğurunca da keşke az daha kalaaydı diyosun 1 haftada içki içmeden ayık kafayla sarhoş dolaşıyorsun :D son günlerinin tadını çıkar :D
(2,083 puan) tarafından
O kafayı yaşamayı çok özledim valla :) ben uykusuzluğa alışığım bebek geceleri uyumayı sevmem uykuya düşkün değilim de bu ağrılar sızılar beni daha çok mahvediyor. Şuan o kafayı yaşamaya gerçekten ihtiyacım var penguen gibi paytak paytak yürümekten daha iyidir bence:)
(533 puan) tarafından
Canım bende hamile iken öyle diyordum ama uykusuzluk emzirmeden ötürü sırt ağrısı. Vs vs insan vücudu mahvoluyor. Sonrasında
Ben buralardayım :) olurda uykusuzluk ile alakalı post açarsan ben sana dedim derim
(2,083 puan) tarafından
Sırf bu lafı mı yememek için öyle bi post açmam valla :)
(533 puan) tarafından
:))))))) inşallah zorlanmazsin
0 oy
(91 puan) tarafından

Bende senin gibiyim hiç uyku yok canımdan sikiliyor

(150 puan) tarafından
Neden canm nolduu
(91 puan) tarafından
Hamileyim gündüz yatıyorum gece de böyle nöbet tutuyorum
(150 puan) tarafından
Ayy tığkı ben yatak rejimim bozuldu yaaa bos boss
(91 puan) tarafından
Korkuyorum doğumdan sonra da böyle olsa ne yapacağım ben öyle acıktım ki anlatamam
(150 puan) tarafından
Ayy kıyamam biseyler ye doğdukdan sonra duzelir canm alısirsin bebeyin rejimine
(91 puan) tarafından
İnşallah cnm inşallah
0 oy
(761 puan) tarafından

Kiz buldrmi napcan yat uyu :)

(150 puan) tarafından
Ahaha uykum var gelki telfon elimden dusse hemen uyurumda yapısmıs gibi dusmuyo )))
(761 puan) tarafından
Brakta gir kocann yanina sarl uyu hadi ;)bnde ole yapcam daha cazip gldi suan bna
(150 puan) tarafından
Uyu xanm iyi geceler koca yanm dada ben  buralardamıyım bilmiyom)))
0 oy
(1,178 puan) tarafından

Valla ben sabahtan beri temizlik yaptım dinlene dinlene tekim herzaman ki gibi ve her Pazar olduğu gibi malesef yalnız olduğum için =D daha şimdi oturdum rahat rahat 

0 oy
(2,778 puan) tarafından

Yok bea ne uyuması iş yapiodum anca oturdum ;)

İlgili sorular

14 cevap 270 göst.
26, Ocak, 2019 misafir tarafından soruldu
4 cevap 155 göst.
5 cevap 162 göst.
20, Haziran, 2019 misafir tarafından soruldu
12 cevap 484 göst.
3, Şubat, 2019 Cennet_meleyim (41 puan) tarafından soruldu
13 cevap 242 göst.
11, Ocak, 11 Mavişinin annesi♡♡ (424 puan) tarafından soruldu

48,880 soru

487,227 cevap

858,400 yorum

4,636 kullanıcı

Kategoriler

...