270 göst.
tarafından

Vala elimde olsa aksama yatcam kalkasm gelmiyo yaaa. Resmennbsi kalkma zahide gunahtir ayiptirndiyo :D 

14 Cevaplar

0 oy
(114 puan) tarafından

Bende varim bende :)))

tarafından
Ne gzel oluyo dmi :) tum.kemiklerimde agriyo abooo
(114 puan) tarafından
O kemik agrisini hic sormayin sizin ki kac haftalik :))
tarafından
28 :D allahm nasip etsede kucagmza alsak
(114 puan) tarafından
Insallah saglik la al kucagina bide 32 haftalari gor sen :)
tarafından
Amin insallah rabbim kimsenn.kucagni.bos birakmasnn
0 oy
(105 puan) tarafından

bende aynıyım canım ya yatsam akşama kadar yatacam 

0 oy
(1,714 puan) tarafından

ya ben calisirken daha dnctim bu ev beni çökertti valla icimi çürütüyo:))

tarafından
Smdiye kdar hic incelemw falan demedilr ilk geblktw kalbi atmadi bebek vardi ama. İkinci kimyasaldi beynmde sivi akntsi cktu
(1,714 puan) tarafından
üçüncü dusukten sonra annede bi sirun mu var diye bakiliyo ben oyle biliyorm canım
tarafından
Allahima sukur bu dusuk.drgil
(1,714 puan) tarafından
saglicakla kucağına al insss uslumu uslu bi bebisin olur ins
tarafından
Amin cumlemizin insallah
0 oy
(463 puan) tarafından

Hala yatıyorum uykum da var valla gece de 12 de uyumuştum kalkıp annemlere gitmem gerek ama hiç gözüm kesmiyor 

tarafından
Bn kac kere uyaniyorm sabha kadar skldm vala :)
(463 puan) tarafından
Ben de uyaniyirum bir dekalkip üç e kadar oturuyorum kendimi dinliyorum sancim gelecek die bekliyorum koridorda yürüyorum.bakiyirum gelen giden yok yatıyorum 39 oldum
tarafından
:) kiyamam bn sna ya
0 oy
(284 puan) tarafından

Hamielikte bende aynı oldum ya karnım acıkmasa kalkmam :)

0 oy
(2,778 puan) tarafından

Ah benimde öle hiç kalkasım gelmiyor ama mecbur kalkıyorum yemek yapilcak sonuçta :(

tarafından
Ewet yaa. Keske bi yardmcim olsaydi :):)
(2,778 puan) tarafından
Evimde başka bi kadin hayatta olmaz ben istemem
tarafından
Yemegi yapsn bide supurup silsin yeter yatli kalsn demedk ya :D
(2,778 puan) tarafından
Kız yatılı olur mu hiç benim kocamın işi vardiyalı o yüzden istemem dedim
tarafından
:D yatili demedm beyahhu :D :D
0 oy
(1,948 puan) tarafından

Aynen halen yataktyım hiç kalkasım yok 

tarafından
:) keske ayni yerlerde olsaydk. Birbirmzle yardmlasrdk :D
(1,948 puan) tarafından
Keeşke canım ne iyi olurdu valla:)
tarafından
Vala ya :):):)))
0 oy
(4,191 puan) tarafından
Aynen şuan yataktayım hic kalsakım yok ama acıkmısım kalkmam gerek rüyamdada yemek yedigimi görerek uyandim zaten :)) 
tarafından
Saat kac oldu kiz kalk :D
(4,191 puan) tarafından
Kalktm kalktm :)))
0 oy
tarafından

Yatağı bulandan allah razı olsun :D 

tarafından
Kiyamam ama sanaaa ben :)
0 oy
tarafından

Oğluma bi gün boyunca biri baksada hokur hokur uyusam :) :D

(4,298 puan) tarafından
Horul horul degil mi kiz o  :D sabah aynis eyi bende dusundum valla hicte uyaniyim demem :D
tarafından
Ahahaha birak kiz o hokur hokur uyucaktr :D
(4,298 puan) tarafından
Uyumaya uyumaya nasil uyundugunu unutmus garibim :D kiyamammm
tarafından
Biz hokura horul diyoruz canım :))))) :D
tarafından
Ahahahhaha :):)
0 oy
(73 puan) tarafından

Ben elimde olsa mutfagi odama tasicam kalkmak hic istemiyorum :D

0 oy
(362 puan) tarafından

Bende aynıyım ama mecburen kalkıyorum canım 

0 oy
(1,178 puan) tarafından

Keşke benimde uykum  gelse ama Nerdeee  ohoo =/ ne uyku  ne bişey 4 5 oluyor ben daha Baykuş  gibi uykum  gelmesini bekliyorum 

tarafından
:D iste gece gelmiyo sabhta kalkmasi zor geliyo. Uykum olmasa bile yatmak istiyorm :))
(1,178 puan) tarafından
Hamile olduğum dan beri toplasam 6 7 kere uyumusumdur  rahat şekilde yoksa hep sabah oluyor 4 5 ben anca yatakta  debeleniyorum zaten  eşim ise gidiyor onu yolcu et kahvaltı hazırla derken uykum yyine gelmiyor günde 3 4 saat uyku  moralim  bozuluyor artik ya =(
tarafından
Ne kadarliksn
(1,178 puan) tarafından
18+4 canım yarı yola geldik sayılır
0 oy
(1,594 puan) tarafından

Sabah zarzor kalktım. Eşimle kahvaltı yaptık. Kahvaltı sofrası bile ortada kaldı. Eşimin anne babası köyden gelmiş, üşümüşler mesai saatine kadar evde durcaklarmış  Malum havalar hala soğuk. Anahtar istediler. Tabii verdim çalıştığım için evimi her daim toplayamıyorum üstelik de 15 haftalık hamileyim... İnşallah evi şöyleydi böyleydi diye laf etmez. İnsan hamileyken Daha hassas oluyor   Kendi annem de il merkezinde tıp fakültesi hastanesinde hasta  yatıyor. İleri geri konuşursa çok zoruma gider

tarafından
Yok yapmaz halden anlar herlde.
(1,594 puan) tarafından
Öyle umut ediyorum. Teşekkür edrim

İlgili sorular

8 cevap 278 göst.
10, Şubat, 2019 misafir tarafından soruldu
12 cevap 323 göst.
22, Ocak, 2019 Hazen neşe (188 puan) tarafından soruldu
5 cevap 81 göst.
30, Aralık, 2019 ✔DelininBiri ✔ (925 puan) tarafından soruldu
6 cevap 225 göst.
1 cevap 121 göst.
24, Kasım, 2019 Alişimmm (972 puan) tarafından soruldu

48,872 soru

487,152 cevap

858,280 yorum

4,634 kullanıcı

Kategoriler

...