0 oy
345 göst.
Diğer kategorisinde (430 puan) tarafından
Kizlar 5+3haftalik hamileyim. Karnmda ilk defa adet yanmasi gibi aci var. Normal mi bu? Kotu oldum uzandm. Hala ayni. Sanki adet yanmasi var karnmda

2 Cevaplar

0 oy
(14,276 puan) tarafından
Ben normal derim başka bişi çıkar Allah korusun ama bende hamilelikte ilk aylar adet zamanı gelince baya adet ağrıları oluyordu 2 çocuğum da da öyle oldu 
(430 puan) tarafından
Yok adet zamanimi gecdim. 15i adet zamanmdi. Ama su an yanma var kanrmda. Rahatsiz edici
(14,276 puan) tarafından
Bence normal ama bilemiyorum tabi doktorun varsa Bi ara
-Reklam-
0 oy
(16,142 puan) tarafından
Bı hastaneye gitsen daha iyi olur canım 
(430 puan) tarafından
Cok gec esimde nobete gitti. Yalnizda gidemem ki

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 114 göst.
9 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Atiye_ (9 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 217 göst.
24 Ocak 2022 Diğer kategorisinde LEMAN339 (430 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 151 göst.
6 Ocak 2022 Diğer kategorisinde LEMAN339 (430 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 396 göst.

Kategoriler


1,512,225 soru

24,666,514 cevap

367,013 kullanıcı

...