0 oy
151 göst.
Diğer kategorisinde (430 puan) tarafından
Kizlar 6+4 haftaligim. Karnmda ara sra sancilar geciyor. Bicak kesiyor sanki. Gobegim tarafdan icerden. Batiyor sanci geciyor. Bu gun biraz daha fazla oldu. Yarn doktora gidicem ama cok korkuyorum bebegime bi sey olmusmudur mu diye. Doktorum oyle agrilar normal diyil demisdi( insallah yarn kalp atisini duyarm bebegimin insallah saglamdir. 3yil bekledim yolunu(

1 cevap

0 oy
tarafından
Stres yaptığın için de olur ağrıların.  Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
4 cevap 217 göst.
24 Ocak 2022 Diğer kategorisinde LEMAN339 (430 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 465 göst.
24 Mart 2023 Diğer kategorisinde ElaLii (687 puan) tarafından soruldu
+1 oy
20 cevap 1,123 göst.
0 oy
0 cevap 115 göst.
9 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Atiye_ (9 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,634 cevap

367,026 kullanıcı

...