Gebelik varmi diye sormuştum.yorum yapıp hayırlı olsun diyen herkese ayrı ayrı tşk ederim.ilk sevincimi sizlerle paylaştım iyiki varsınız kızlar seviyorum hepinizi
Rabbim saglıcakla kıcagnzq almayı nasp etsn
1,512,182 soru
24,665,984 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın