Gebelik varmi diye sormuştum.yorum yapıp hayırlı olsun diyen herkese ayrı ayrı tşk ederim.ilk sevincimi sizlerle paylaştım iyiki varsınız kızlar seviyorum hepinizi
Rabbim saglıcakla kıcagnzq almayı nasp etsn
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın