Bence kendine is ariyon ellam ne guzel iste kiz. Benim kilolarin çoğu gitti göbüş var eteklerimin cogu kapanmıyor boyle olsa dahami iyiydi canim.sukret yahu.
Aynen bende öyleyim hicbirseyim i beğenmiyorum. Yemek yapıyorum onuda beğenmiyorum eskisi gibi değil hiçbirşey yürümem falan da bi tuhaf geliyor bana☺☺
1,512,473 soru
24,669,587 cevap
367,184 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın