Kizlarr gaz sancısı olacak diye korkumdan hiç bir şey yiyemiyorum. siz neler yiyorsunuz? Nescafe ve çikolata istiyor canım ama bebeği huzursuz yapıyormuş elimi sürmüyorum artık. Acaba türk kahveside mi içilmiyor?
Ben herşeyi yedim çok şükür bisey olmadı hiç.hele şu sıcak da fantaya vurdum kendimi
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın