Kizlarr gaz sancısı olacak diye korkumdan hiç bir şey yiyemiyorum. siz neler yiyorsunuz? Nescafe ve çikolata istiyor canım ama bebeği huzursuz yapıyormuş elimi sürmüyorum artık. Acaba türk kahveside mi içilmiyor?
Ben herşeyi yedim çok şükür bisey olmadı hiç.hele şu sıcak da fantaya vurdum kendimi
1,512,202 soru
24,666,196 cevap
366,986 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın