Merhaba arkadaslar ben bebeğimin down oldugunu amniyosentez ile net ogrenmistim rahim.agzi yetmezligim olmasina ragmen serklaj amaliyatimi yapmadılar ve gebeligimi sonlandrmak icin cok baski gordum.
Inşallah. Doğurdum kavuştum postunu bekliyorum. Rabbim sağ salim kavuştursun sizi
Senin ne güzel bir kalbim var❤
Rabbim Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım benim.
1,512,802 soru
24,674,008 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın