Merhaba arkadaslar ben bebeğimin down oldugunu amniyosentez ile net ogrenmistim rahim.agzi yetmezligim olmasina ragmen serklaj amaliyatimi yapmadılar ve gebeligimi sonlandrmak icin cok baski gordum.
1,512,762 soru
24,673,428 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın