Benimkide oyle aman yaa.gecmio huyyu bu yani napsam bos artk fazla takmamaya bakkk umursamiyorum
Tam kaynana olacakmış da yanlış olmuş
Ben de boyleyim ya çok pimpirikliyim eşim de bana kızıyor ama huy çıkmıyor
1,512,333 soru
24,667,894 cevap
367,095 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın