Benimkide oyle aman yaa.gecmio huyyu bu yani napsam bos artk fazla takmamaya bakkk umursamiyorum
Tam kaynana olacakmış da yanlış olmuş
Ben de boyleyim ya çok pimpirikliyim eşim de bana kızıyor ama huy çıkmıyor
1,512,328 soru
24,667,819 cevap
367,084 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın