222 göst.
Tatil-Seyehat kategorisinde (572 puan) tarafından
Tatilde nereye gideceksiniz şöyle yapicam guvenli olacagini düşünüyorum fikriniz varmi belki posta girenlere fikir olur. Ben kararsiz kaldim otelmi apart evmi aklimda iki fikir var esimin arkadasi antalyada kurbanda gelecekmis ankaraya donuste bizde ojunla gitmeyi dusunuyoruz kalacak yer icin yanimda kalirsiniz demis ama ben yok dedim otele gidelim rahat edemem esimde tamam dedi ya otel ya apart ev. Oteli bir yandan istiyorum bir yandan istemiyorum rahatlik açısından iyi yemek vs ugrasmak istemiyorum ama insanlarla ic icede olmak istemiyorum o yüzden ev tutalim diyorum yemegimizi kendiniz yapalim bir yandandabyemekle ugrasmak istemiyorum disardan evdede yiyoruz birsey olmuyo yillardir evdeyim ya bu yaz gezmek istiyorum bu evde oturdugum gunlerin acisini çıkartmak istiyorum kizimla sizde durumlar nelerr bebis 14 aylik sorun olmaz heralde ya aman cok uzattim

17 Cevaplar

(1,006 puan) tarafından
Tatil mi o da ne kız
-Reklam-
tarafından
Apart evler olabilir cnm.Biz tatil için hep orduevinde kaldık yeme içme kalabalıkta kalma durumları olmadan.gene aynı şekilde yaparız.

Biz her sene balıkesir erdeğe gidiyorız ordaki yasemin otele gayet güzel 5 senedir gideriz tanıyorlarda aile oteli hiç bir sorun yaşamadık

Havası deniz çok güzel :)

Muğla köyceyiz de harikaa

Bu sene izmiri de aldım planlarımın içine eşim de tamam dedi bakalım çocuklarda büyüdü kendini kurtardı

Ben bide karadeniz turuna çıkmayı istiyorum eşim araştırıyor bakalım

Kışında afyona gideriz her sene :angel:

(1,121 puan) tarafından
erdegi ben de cok seviyorum mütevazi bir yer marmarise gitmistik cok fazla açık her sey erdek en guzeli 3 senedir de biz gidiyoruz her yil :)
tarafından
Yaaaa siz hangi otele gidiyorsunuz belki denk geliriz :) görüşürüz
(916 puan) tarafından
Biz de erdege gidecektik bu sene musilaj nedeniyle iptal ettirdik
(2,493 puan) tarafından
Balıkesir-Küçükkuyu tarafında harika oteller var. Hatta birinde kız kardeşim çalışıyor. Bi o tarafları da araştırın derim
(13,834 puan) tarafından
Bizde kusadasinda arkadaşim var onun evine gidecez. O evde olmayacak anahtari bize birakacak. Normalde bende yemekle uğraşmak istemem ama yapacak bişey yok idare edecez. Şimdi otele gitsek içim rahat etmez. Benimde kizim 2 yaşinda otelde olsak rahat edemeyiz diye evi tercih ettik.
tarafından
Ben geçen sene Ekim'de otele gittim canım 4 aylıktı oğlum hiç sorun yaşamadım çokta gzeldi Alanya'da maske flan takan yok zaten ama hasta olan da yok zaten öyle tıklım tıklım değildi otel çok gzeldi bence otele GT bu sene bebeğim durmaz tatilden bişe anlamam diye yakınlara gtcem ev kiralicam çnkü benm bebişim düzeni farklı otelde aç kalırım bu sıpayla :D 1den alaya uyanmıyo yoksa uysal aslında. Neyse bence otele git rhat rhat takıl zaten HES koduyla alıyolar içeri kovitli kmse olmadığı için dha gvenli. Apartları hijyeni tartışılır eşim gtti geçen sene karasuda bş evde kaldı leş gibiydi oturamadım bile dedi koltuklara.
Tatil gibi olmasada hiç yoktan iyidir diye bir plan yaptım kuzenim yaşadığım şehitin ilçesinde yaşıyor evi denize sahile sıfır o derece yani bizde akşamdan onlara gidecez ertesi gün akşam dönecez
(80 puan) tarafından
İslamköyde villalar var canim oneririm 2 kişilik olanları ben yemeği hep kendim yapmayı tercih ediyorum bir de havuz içinde olduğu için çok rahat
Biz de kalkansa kiraladık
tarafından
Ay sende bir alemsin o şimdi tatilmi olcak apart evler 5 yıldızlı hotel tercigigimdir.birde alacart sistemse tadından yenmez :) hayatta gitmem sahsen eve falan
(12,945 puan) tarafından
Biz Antalya kalkan da villa kiraladık

Aparatıf şeyler alacağız mangal falan yapmayı planlıyoruz
5 gece  6.500 e kiraladık canim
tarafından
Canim link atabilirmisin bende bir bakiyim
(12,945 puan) tarafından
Trendyol ljnklerinden anca gördüm :) atıyorum şimdi
 Bu siteden kiraladık

Mayıs ayından kiraladık biz şuan 7 gün kiraliyor diye biliyorum
Sagol canimm
0 oy

Allah nasip ederse biz villa kiralamayı düşünüyoruz toparlanabilirsek çok güvenli ve çok güzel bir tatil oluyor  :)

(3,836 puan) tarafından
benim fikrim yemeğin hazır olması yönünde. tatilde kahvaltıydı oydu buydu derken üç öğün uğraşamam. bi vakit ayırırsam kizima ayırırım o kadar. bence yemek cok dert. apartta da kalsanız yemekli olan yerlerde var onlara bakın.
tarafından
Eşim otelci. Eğer otelde kalmak istiyorsan yemek açısından hijyen açısından korkma. Tüm oteller belli bir strandarta uymak zorunda şuan. Biz dün yemek yemeye gittik. Eşim öylesine bir yere bile girmedi otel yemeği temiz dedi otelde yedik ciktik
(2,244 puan) tarafından
Deniz kenarında yaşadığımız için hiç öyle planlarımız olmuyo malesef:(
(10,302 puan) tarafından
Anama gidebilsem tatil odur benim için. Deli gibi özledim. Kapansın şu okullar gayrı
(916 puan) tarafından
Ev tuttuk 6 günlüğune ayvaliktan sonra da Bodrum'a annemlerin yanına gideceğiz biraz da orada tatil yaparız:)

İlgili sorular

8 cevap 157 göst.
20 cevap 665 göst.
27 Nisan 2020 Tatil-Seyehat kategorisinde ❤❤ BİR MELEK❤❤ (782 puan) tarafından soruldu
3 cevap 98 göst.
8 Haziran 2021 Tatil-Seyehat kategorisinde Kelebekbursa16 (726 puan) tarafından soruldu
14 cevap 192 göst.
19 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Nick.degistim.bende (572 puan) tarafından soruldu