191 göst.
Diğer kategorisinde (572 puan) tarafından
Yavastan arastirmaya basladim tatilden sonra calisma planim var cunku hemen tatil yapmak istiyorum neyse alanyada bir bungalov sordum uygun fiyat felan yazmislar geceligi 100 euro demesinmi ben sok yuhh yani tl bitti bide euro olmus 15 tl bu gidisle cadir alip icinde kalcaz valla en uygunu o gibi ama arabamiz yok cadirlar katlaniyo kucuck oluyo valize koyup gitsek kamping alanlarina becerebilirmiyiz kizlar napsak netsek ucuz pansiyonlarda kalmak istemiyorum ya kamp yada adam akilli biryer ama mani yok o kadar uygun fiyatli tatil onerileriniz varmi sehir onerisi felan 800 tlye cok guzel bir cadir bulduk alsak ömürlük tatil yapariz ucuza diye düşünüyorum luks aramiyorum bana deniz ve yemek olsun yeter

14 Cevaplar

(119,225 puan) tarafından

bungalov 100 euro mu :O

(572 puan) tarafından
Aynen tl kazandikta euro kaldi :D
-Reklam-
(7,576 puan) tarafından
Bu senede kızımla Avşa Adası yapacağız inşallah geçen sene gittik çok sevdik.
(3,681 puan) tarafından
Oteller çok pahalı gerçekten araba var eee benzin parası yani baya masraf çıkıyor geçen sene yer ayırdik oğlum o hafta hasta oldu daha gitmek istemedim Fethiye bu sene eşim ramazandan sonra bakalım diyor ama çok pahalı bilmiyorum arkadaşımın Tekirdağ da denize yakın yazlıkları var 3 arkadaş gidelim diyoruz eşler olmadan eşim gidin diyor bakalım
(2,194 puan) tarafından
Bayramdan sonra Haziran gibi düşünüyoruz kısmetse ama bakarız bir Marmaris planımız var inşallah eşimin eniştesi oralı onlara bir yer ayarlatiriz  oralardan bir otel birsey arabamız var ama çadır tatili falan istemem  bebeğim küçük öyle olsa gitmen daha zor olur yapacaksam düzgün bir yerde olsun yokssa otururum evimde çok da önemi yok
(1,556 puan) tarafından
Arabasız çadırda tatil çok zor olur zehir olur hiç bulasma
(572 puan) tarafından
Vazgectim yorumlardan dolayi bencede akil isi degil
(2,931 puan) tarafından
Bizim bir arkadaşımız kamplı tatil yaptı ama arabanın bagaji full eşya dolu. Yemesi içmesi havlusu şampuanı derken bir suru malzeme çıkıyor tek cadirla bitmiyorki. Arabasiz olmaz bence.
tarafından
Sadece ilk evlendiğimiz sene gittik  bu sene ağustosta bebek dogucak gidemicez
(261 puan) tarafından
Arabasız çadır çok zor Antalya olimposa bakabilirsin orası bungalov oldukça uygun denizin dibi yemekte var
(1,964 puan) tarafından
Arabasız kamp zor canım. Birde küçük çocuk varsa kamp zor oluyor. Biz bir sefer onu yapalım dedim kamp alanına gittik mersinde sıcaktan yapış yapış uyunmuyor kardeşlerim uyuyamıyor. Etrafta sinek falan kremler baş etmiyor :))  Çocuk yoksa yine yapılabilir. Kız kıza yapmıştık eğlenceli oluyor ama çocukla zor hele arabasız daha zor. Balıkesir de falan uygun yerler bulabilirsin bungolav tarzı Kervan tatil köyü var gecelik kişi başı 300 TL gibi bir ücreti var hem sakın hemde tatillik.
Bizim 2 plan var 1 tanesi Karadeniz turu Artvin'de evimiz var ahşap huzur dolu annemlerle 2 araba şeklinde Sinop ve Rizede konaklama yaparak artvine kadar geze geze gidicez. 1 hafta Artvin'de durup daha sonra dönüşte Trabzon ve Samsun'da konaklayip donucez.Bunu temmuz ortası düşünüyoruz. Diğer tatilde 1 haftalık deniz tatili ama bizde yer arıyoruz ben daha sakin yerleri seviyorum sahili otele özel, aşırı kalabalık olmayan bir otel olması önemli. O yüzden genelde Çanakkale Bozcaada, Balıkesir planlar içinde İzmir,antalya, Muğla kalabalık oluyor.
(572 puan) tarafından
Vazgevtim valla cadirdan artik uygun yolu pansiyon felan yapariz
(1,964 puan) tarafından
Aynen uygun yerler var sen merak etme çok lüks olmasına gerek yok temiz küçük biryer iş görür.
(5,954 puan) tarafından
Temmuz da Allahın izniyle marmarise gidicez abimlere 2 senedir gitmedik pandemi gebelik falan bu sene inşallah

Marmaris içmelerde abiminde aparti var boşluklari az rezervasyonlar dolu millet atiyor kendini tatile:))
(7,248 puan) tarafından
Tatil mi o neydiki
(846 puan) tarafından
Geçen sene mugladaydik eşimle bir gün akyakada çadırda kaldık ama arabasız olmaz bence yastığı minderi küçük tüp yemeklik şeyler çaydanlık tabak falan derken çok doldurduk biz. Ordan fethiyeye geçtik bir gecede orda kaldık yani bence zor ama çok güzeldi olmadı birinden falan isteyin bari araba çadırda kalmak çok güzel bence denenebilir :)
(572 puan) tarafından
Soyle dusundum kamping alanlari varya ortak mmutfak felan cadiri aliriz sisme yatakta inince kucuk oluyor tabak catal genelde disarda yeriz zaten ay bilmiyorum deneyip gorcez bakalim
(1,866 puan) tarafından
Geçen sene ayvalık ti bu sene Karadeniz inşallah
(1,465 puan) tarafından
Mayısta adana Urfa Antep gezisi yapicaz sonra yaz sonuna doğru Bodrum'a gideriz orayı çok seviyoruz suanlik plan bu bı ara arkadaşlar Özdere dedi belki oraya da gideriz nasip . Fethiye de bir yer var eşim biliyor sorayım uygun bir yer diye biliyorum

İlgili sorular

17 cevap 222 göst.
20 cevap 665 göst.
27 Nisan 2020 Tatil-Seyehat kategorisinde ❤❤ BİR MELEK❤❤ (782 puan) tarafından soruldu
4 cevap 62 göst.
4 Ağustos 2022 Tatil-Seyehat kategorisinde Oksuz06_ (111 puan) tarafından soruldu