He bende hep yalnzken veriyorum.
Sanki keyfimizden o kadar parayi uc dort gun de bir bu kutu mamaya veriyoz biz dr bilirdik beleşten doyurmayı cocugumuzu ama olmayınca olmuyo iste gereksiz insanlar
1,512,282 soru
24,667,091 cevap
367,048 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın