He bende hep yalnzken veriyorum.
Sanki keyfimizden o kadar parayi uc dort gun de bir bu kutu mamaya veriyoz biz dr bilirdik beleşten doyurmayı cocugumuzu ama olmayınca olmuyo iste gereksiz insanlar
1,512,233 soru
24,666,634 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın