Kızlar 12 gün önce sezeryan oldum yapistirma yaptılar dış kısımda dikis yok kesi atılan yerin hemen üst tarafi tas gibi olmuss ve kasiniyo kasıyorum ama hissizlik var normal mi
Bide sezeryan dan kalan göbekten nasıl kurtulabilirim ?
Hamile kalmadan önce 49 kiloydum şuan sadece göbeğim kaldı napsam gider bu göbek
1,512,228 soru
24,666,599 cevap
367,016 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın