Kızlar 12 gün önce sezeryan oldum yapistirma yaptılar dış kısımda dikis yok kesi atılan yerin hemen üst tarafi tas gibi olmuss ve kasiniyo kasıyorum ama hissizlik var normal mi
Bide sezeryan dan kalan göbekten nasıl kurtulabilirim ?
Hamile kalmadan önce 49 kiloydum şuan sadece göbeğim kaldı napsam gider bu göbek
1,512,311 soru
24,667,602 cevap
367,073 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın